Zwroty i reklamacje

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: boocov@boocov.pl oraz odsyłając nieużywany produkt na adres  ul. Wrzosowa 1A/3, 62-052 Komorniki .

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • od dnia odbioru paczki, co do której wskazujesz chęć odstąpienia od umowy

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności w wysokości kosztów produktu zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać przesłane na naszym druku lub w innej dowolnej formie. Musi jednak zawierać numer zamówienia, informację na temat zwracanego produktu lub produktów oraz podpis. Odstąpienie od umowy może do nas zostać wysłane listownie lub za pomocą emaila (boocov@boocov.pl)

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

W przypadku braku odbioru paczki przez konsumenta wysłanej zgodnie z terminem podanym w zamówieniu przedsiębiorca naliczy dodatkową opłatę, którą musi ponieść za zwrot produktu do firmy przez firmę kurierską. Opłata ta wynosi 25zł brutto i zostanie ona pobrana z ewentualnego zwrotu, który zażyczy sobie klient za opłacone wcześniej zamówienie.


Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Nie możemy tego Państwu zabronić ale odesłanie zwrotu przez Pocztę Polską, może skutkować brakiem odebrania przesyłki przez nas. Niestety listonosz, który obsługuje nasze biuro nigdy nie zostawia u nas awiza. Nigdy też do nas nie dostarcza paczek pomimo otwartego biura. 
Problem również występuje z przesyłkami zwrotnymi od DPD. Czasami kurier dowozi nam przesyłkę po godzinie 18.00, a więc po zamknięciu naszego biura.
Prosimy najlepiej o korzystanie z usług firm kurierskich (Inpost, DHL)

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: boocov@boocov.pl lub drogą pocztową na adres ul. Fabianowska 140h, 62-052 Komorniki.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Get Idea sp. z o.o. ul Wrzosowa 1A/2, 62-052 Komorniki

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. 

Prosimy o przestrzeganie zasad czyszczenia podanych przy opisie produktu. 

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Wejdź