1. Mam status przesyłki wysłano ale na podglądzie w Inpost cały czas informacja, że "paczka czeka na odbiór przez kuriera"

Wyjaśnimy na początek o co chodzi ze statusami, które przychodzą do was mailowo.

Nowy - to zamówienie, które nie zostało opłacone

Oczekuje na realizację - zamówienie opłacone i zostało skierowane do produkcji, malowania lub pakowania

Spakowane - wasze produkty zostały spakowane i w każdej chwili powinniście otrzymać kolejnego maila z wygenerowanym numerem etykiety.

Wysłano - ten mail oznacza, że paczka została przekazana kurierowi. Niestety kurier blokuje podjazd dla innych pojazdów stąd nie odklikuje odbioru na miejscu. Oznacza to, że zrobi to w wolnej chwili, podczas rozładunku lub następnego dnia po przyjeździe na bazę. Nie mamy na to wpływu ale czasami kurier nie wraca na bazę w dniu gdy odbiera od nas paczki tylko robi to dopiero następnego dnia. Zdarzają się też przesyłki, które niestety "giną" nie odklikane. Dopiero po kilku dniach otrzymujemy informację z infolinii z zapytaniem co mają zrobić z odnalezioną zgubą.

2. Otrzymałam od Was zamówienie ale myślałam, że będzie to okładka na książkę, a dostała etui. Czy mogę je zwrócić?

Tak, to najczęstszy u nas powód zwrotu. Przy każdym produkcie piszemy, że jest to...ETUI na książkę. Nasze produkty nie są okładkami i pewnie nigdy nie będą. Oczywiście przyjmujemy każdy zwrot w terminie 14 dni od doręczenia przesyłki.

3. Mam czytnik xxxx o wymiarach xxxxx czy możecie mi dostosować etui na czytnik?

Obecne wymiary standardowego naszego etui pod czytnik to 20cm x 14cm. Oczywiście jeżeli wymiary Państwa czytnika są dużo mniejsze to prosimy o informację najlepiej z jego wymiarami. Jednak jeżeli różnica wynosi do 2cm to niczego zmieniać nie będziemy. Państwa czytnik w zupełności będzie bezpieczny. 
Natomiast jeżeli chodzi o czytniki większe na tzw tablety (takie zamówienia też dostajemy) to prosimy je realizować w ramach zakupu etui na książkę wymiar A5, a w uwagach proszę o podanie wymiarów tabletu. 

4. Czy można zamówić swój własny wzór drukowany, malowany?

Nie, jeżeli chodzi o druk to musimy go robić hurtowo, jeżeli chodzi o malowany to zwyczajnie brakuje już czasu na nasze produkty z linii malowanych. Etui maluje wyłącznie jedna osoba.

5. Zamówiłam malowane etui, termin miał wynieść 7 dni, a minęło już 14, dlaczego?

Zdarza się, że etui malowane ma dłuższy czas realizacji. Staramy się zmieścić w 7 dniach jednak przy okresie świątecznym ten termin może się wydłużyć za co od razu przepraszamy. Etui maluje jedna osoba w firmie i stara się to robić jak najlepiej dlatego czasem czas ulega wydłużeniu aby nie stracić na jakości.

6. Czy można wasze produkty odebrać osobiście?

Nie mamy sklepu (jeszcze) tylko biuro. Istnieje możliwość odbioru osobiście z biura po wcześniejszym umówieniu się. 

7. Najczęstsze pytanie bądź sugestia pod naszymi reklamami na FB - "Fajny produkt ale dla mnie za drogi"

Od roku nie podwyższyliśmy cen etui drukowanych, velvet oraz gładkich. Wszystkie produkty szyte są w Polsce, z materiałów od Polskich producentów. Aktualnie ceny wszystkiego skoczyły do góry i bronimy się jak możemy przed podwyżkami naszych. 
Kupując produkt w Boocov kupujesz polski wyrób, z małej rodzinnej firmy, produkt unikatowy, tworzony z dobrą energią przez dobrze opłacane krawcowe. 

8. Mieszkam za granicą w kraju xxxx czy możecie do mnie wysłać również wasze produkty?

Wysyłamy chyba do całej UE. Nie wysyłamy paczek poza UE. Niestety głównym problemem są ceny. Obecnie trwają negocjacje i postaramy się wynegocjować stałą niską stawkę dla Niemiec, Czech i Słowacji.  

9. Czy planujecie jeszcze jakieś zwierzątka ewentualnie jakie?

Oczywiście! :) Seria "Zaczarowany las" to hit w Boocov i będziem ją poszerzać.



Jeżeli macie do nas jakieś pytania to piszcie śmiało na boocov@boocov.pl